پزشکی و سلامتتغذیه سالمتناسب اندام

معرفی بهترین میوه خشک برای بدنسازی

انواع میوه خشک برای بدنسازی مزیت‌های بی‌نظیری دارند. میوه خشک به عنوان یک میوه تازه که طی فرایندی آب آن خارج می‌گردد شناخته می‌شود. ارزش غذایی میوه‌های خشک بسیار زیاد است. با مصرف کردن میوه خشک شده شما می‌توانید مواد مغذی میوه را دریافت کنید. میوه‌های خشک شده به صورت طبیعی قند بیشتری نسبت به انواع میوه‌های تازه دارند. بسیاری از تولید کنندگان امکان دارد زمان خشک کردن میوه به آنها شکر اضافه کنند. بنابراین زمان خرید میوه خشک باید در مورد کیفیت آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید و سپس میوه‌های خشک شده را خریداری کنید. برخی از اصلی‌ترین میوه‌های خشک که برای بدنسازی مزیت زیادی دارند را در این مطلب معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت اقدام به خرید میوه خشک نمایید.

معرفی بهترین میوه خشک برای بدنسازی

در مورد میوه های خشک باید بگوییم که آنها به کاهش وزن کمک زیادی می‌کنند. به همین دلیل میوه خشک برای بدنسازی بسیار مفید می‌باشد. برخی از اصلی‌ترین میوه‌های خشک که شما می‌توانید برای دوران بدنسازی آنها را انتخاب کنید و خریداری نمایید عبارت هستند از :

۱. میوه خشک موز برای بدنسازی

میوه خشک موز به عنوان یکی از بهترین میوه‌های خشک شده برای بدنسازی شناخته می‌شود. شما اگر یک موزه متوسط را قبل از تمرینات بدنسازی میل کنید می‌توانید کالری و کربوهیدرات مورد نیاز را تامین نمایید. میوه خشک شده‌ موز نیز دارای کالری و کربوهیدرات مناسب و به صرفه‌ای می‌باشد. بیشتر ورزشکاران میوه خشک موز را قبل از تمرینات ورزشی همراه با دیگر میوه‌های خشک ترکیب می‌کنند و میل می‌نمایند.

انجیر خشک برای بدنسازی

۲. انجیر خشک برای بدنسازی

میوه خشک انجیر به عنوان یکی از بهترین میوه‌های خشک بدنسازی شناخته می‌شود. انجیر خشک از آنجایی که فیبر زیادی دارد تاثیر بی‌نظیری برای ساخت عضلات خواهد داشت. بعد از تمرینات بدنسازی شما می‌توانید ۲۵ الی ۳۸ گرم انجیر خشک را میل کنید. با خوردن این مقدار انجیر خشک فیبر مورد نیاز جهت ساختن ماهیچه‌ها دریافت می‌شود. همچنین شما می‌توانید با خوردن انجیر خشک اشتهایتان را کنترل نمایید و تنها در صورت نیاز مواد غذایی را میل کنید. بسیاری از ورزشکاران انجیر خشک را با میوه‌های خشک دیگر میکس می‌کنند و برای عضله سازی میل می‌نمایند.

۳. کیوی بهترین میوه خشک برای بدنسازی

اگر به دنبال بهترین میوه خشک برای بدنسازی هستید حتما میوه خشک کیوی را خریداری کنید. کیوی خشک منبع بی‌نظیری از ویتامین‌های گوناگون می‌باشد که به کاهش وزن و حذف چربی کمک می‌کند. اگر شما می‌خواهید لاغر شوید و سپس عضله سازی را آغاز نمایید. بدون شک میوه خشک کیوی گزینه بی‌نظیری به شمار می‌رود. با خوردن میوه خشک کیوی نیازهای اصلی بدن مانند کلسیم، منیزیم، منگنز، آهن و … دریافت می‌شود. شما با دریافت کردن این ویتامین‌ها بعد از لاغر کردن به راحتی می‌توانید عضله‌سازی را آغاز نمایید.

۴. میوه خشک هندوانه

میوه خشک هندوانه به عنوان یکی از بهترین میوه‌های خشک بدنسازی شناخته می‌شود که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. هندوانه با وجود مزه شیرینی که دارد دارای قند طبیعی است و شاخص گلیسمی آن بالا نمی‌باشد. بنابراین شما برای اینکه بین انواع مواد غذایی پرکالری برای بدنسازی یکی از بهترین نمونه‌های میوه خشک را میل کنید پیشنهاد می‌دهیم میوه خشک هندوانه را بخرید. اگر به دنبال کاهش وزن جهت بدنسازی هستید می‌توانید میوه خشک هندوانه را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

کشمش برای بدنسازی

۵. کشمش بهترین میوه خشک برای بدنسازی

کشمش به عنوان بهترین میوه میوه خشک برای بدنسازی در رژیم غذایی افراد ورزشکار قرار می‌گیرد. از آنجایی که کشمش کربوهیدرات و پروتئین زیادی دارد برای بدنسازی بسیار مفید خواهد بود. در واقع اگر شما به دنبال بالا بردن حجم عضلات هستید می‌توانید کشمش را به صورت روزانه میل کنید. کشمش میزان هورمون استروژن را کاهش می‌دهد و پس از خوردن این میوه خشک، تستوسترون بالاتر می‌رود. زمانی که هورمون تستوسترون افزایش یابد عضلات تقویت می‌گردند و ضعف عضلات از بین می‌رود. کشمش‌ها انواع متفاوتی دارند که هر یک از آنها برای تقویت عضلات گزینه مناسبی به شمار می‌روند. در واقع مهم‌ترین مزیت کشمش برای بدنسازی این است که دارای پروتئین بالا می‌باشد پروتئین بالای کشمش کمک می‌کند تا عضله سازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

۶. میوه خشک آووکادو

بین انواع میوه خشک مناسب بدنسازی می‌توانید آووکادو را خریداری نمایید. با اینکه آووکادو دارای مقدار زیاد چربی است ولی به عنوان یک میوه سالم شناخته می‌شود. مواد مغذی زیادی در این میوه قرار گرفته‌اند. این میوه دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی بی‌نظیری می‌باشد. بر همین اساس شما با خیال راحت می‌توانید میوه خشک آووکادو را برای افزایش انرژی بدن استفاده کنید. چربی‌های اشباع نشده که در این میوه قرار گرفته‌اند به رشد عضلات کمک می‌کنند. میزان چربی این میوه خشک بیشتر از میوه‌های خشک دیگر می‌باشد ولی پروتئین آن بالا است.

۷. میوه خشک بلوبری بهترین میوه خشک برای بدنسازی

بلوبری به عنوان یکی دیگر از انواع میوه خشک برای بدنسازی شناخته می‌شود. بلوبری مانند میوه خشک آناناس کالری کمی دارد ولی ترکیبات ضد التهابی آن بالا است. پیشنهاد می‌دهیم میوه خشک بلوبری را برای تهیه کردن اسموتی بدنسازی مورد استفاده قرار دهید. کالری دریافتی از این میوه خشک بالا است و چربی آن بسیار ناچیز می‌باشد.

میوه خشک انبه برای بدنسازی

۸. میوه خشک انبه

میوه خشک انبه یکی از بهترین میوه‌های خشک بدنسازی است که ویتامین زیادی دارد به دلیل مقدار بالای ویتامین و مواد معدنی بالا که در این میوه خشک قرار گرفته‌اند شما می‌توانید از این محصول برای عضله‌سازی استفاده کنید. بسیاری از ورزشکاران میوه خشک انبه را برای تهیه سالاد میوه و انواع اسموتی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند.

۹. میوه خشک سیب بهترین میوه خشک برای بدنسازی

اگر به دنبال بهترین میوه خشک برای بدنسازی هستید حتما میوه خشک سیب را انتخاب کنید. به طور کلی سیب به عنوان محبوب‌ترین میوه برای عضله سازی شناخته می‌شود. مقدار مواد معدنی ویتامین و فیبر سیب خشک بسیار زیاد است. فیبر درون میوه سیب خشک به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی خواهد کرد. پیشنهاد می‌دهیم که سیب خشک را برای تهیه کردن انواع اسموتی‌ها و سالاد میوه مورد استفاده قرار دهید.

۱۰. میوه خشک انار

ورزشکارانی که می‌خواهند از بهترین میوه خشک برای عضله‌سازی استفاده کنند می‌توانند میوه خشک انار را انتخاب نمایند. انار به عنوان یکی از بهترین میوه‌های خشک بدنسازی شناخته می‌شود که دارای کربوهیدرات و کالری بالا است. در واقع میوه خشک انار مناسب‌ترین میوه برای بدنسازی معرفی می‌گردد. بسیاری از ورزشکاران میوه خشک انار را با انواع اسموتی‌ها و سالاد میوه ترکیب می‌کنند تا عضله‌هایشان تقویت گردد.

خرید بهترین میوه خشک برای بدنسازی

اکنون که به خوبی با میوه خشک برای بدنسازی آشنا شدید بهتر است با کیفیت ترین میوه های خشک را بخرید. اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ‌ترین میوه های خشک هستید می ‌توانید با کارشناسان فروشگاه آجیل منوچهری مشورت کنید. شماره پشتیبانی فروشگاه ۰۹۹۲۶۶۴۷۹۰۳ است و آدرس اینستاگرام این فروشگاه Manouchehri.nuts می باشد. تمامی محصولات فروشگاه دارای استانداردهای لازم هستند. فروشگاه آجیل منوچهری به عنوان بزرگترین تولید کننده آجیل و خشکبار شمال ایران شناخته می ‌شود.

فروشگاه آجیل منوچهری حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و رضایت مشتریان را کسب کرده است. تمامی دستگاه‌ های فروشگاه آجیل منوچهری اتوماتیک هستند و بسته ‌بندی محصولات بدون دخالت دست انجام می ‌شود. ارسال انواع محصولات سراسر ایران در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد. هر یک از انواع خشکبارهایی که در این فروشگاه به فروش می رسند کیفیت خوبی دارند و به عنوان کالای درجه یک به مشتریان ارائه می شوند. شما می ‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و قیمت میوه خشک انبه و دیگر میوه های خشک را ارزیابی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا