تغذیه سالم

خواص روغن هسته انگور برای مو

تاثیرات مخرب اشعه‌های UV را می­توان با استفاده از روغن هسته انگور برای مو کاهش داد و از تاثیر ریزگرد و غبارها بر سلامت مو کاهید. به این ترتیب روغن انگور برای مو به عنوان تقویت کننده­ای برای ریشه مو عمل کرده و از ریزش مو جلوگیری می­کند. بنابراین می­تواند تاثیر عوامل مخرب را به حداقل میزان ممکن رساند.

درمان شوره سر با روغن هسته انگور برای مو

اگر از شوره سرتان کلافه شده ­اید می­توانید بدون نیاز به خرید شامپوهای گران‌قیمت آن را درمان کنید. برای این کار میتوانید از روغن هسته انگور برای مو استفاده نمایید. روغن انگور برای مو، به دلیل هیدراتاسیون کردن پوست سر از پوسته شدن آن جلوگیری می­نماید و با این شیوه شوره سر شما را از بین می­برد.

روش استفاده

۳ یا ۴ قطره روغن هسته انگور را به منظور بهره مندی از خواص روغن هسته انگور برای مو با میزان معینی از شامپوی مورد استفاده خود، مخلوط نمایید. سپس بر روی موی خود آن را ماساژ دهید. بعد از گذشت ۵ دقیقه موهای خود بشویید. این عمل را به مدت سه هفته و هفته ­ای دو مرتبه انجام دهید تا تاثیرات مؤثر را دریافت نمایید.

تسریع رشد موی سر

روغن هسته انگور برای مو، منبعی غنی از مواد مغذی است. سالم بودن موها به خصوص برای افرادی که تمایل به داشتن موهای بلند دارند بسیار مهم است. وجود اسید لینولئیک و مواد معدنی در روغن هسته انگور و همچنین وجود ویتامین E سبب تقویت موها و رشد بدون آسیب آن­ها می­ شود.

5 خاصیت انگور برای مردان که نمیدانستید!

روش استفاده

۲ تا ۳ قطره از روغن برای موی شما کفایت می­کند. روغن هسته انگور را با روغن حامل مخلوط نمایید. پس از شستشوی موها، آنها را به ترکیب آماده شده آغشته نمایید و پس از ۲۰ دقیقه آبکشی نمایید. این کار را به مدت ۱ بار در هفته انجام دهید تا تاثیرات مطلوب را دریافت نمایید.

روغن  هسته انگور برای مو از پوسته شدن  پوست سر جلوگیری می­کند.

نرم‌کنندگی مو سر

روغن هسته انگور برای مو به سبب تقویت کنندگی ریشه مو و مقابله با موخوره بسیار پر اهمیت است. همچنین این روغن از خشکی و شکنندگی موی سر جلوگیری می­کند و باعث طراوت و آبرسانی به آن نیز می­شود.

روغن هسته انگور برای مو
روغن هسته انگور برای مو سرشار از ویتامین E است

خواص روغن هسته انگور برای موی وز شده

روغن هسته انگور برای مو سرشار از ویتامین E است. همچنین این روغن یک آنتی‌اکسیدان قوی است و به تقویت ساختار و بافت مو کمک می‌کند. لینولئیک اسید موجود در روغن هسته انگور باعث درمان وزی مو می ­شود به همین دلیل استفاده منظم از این روغن سبب براقی و استحکام مو شده و از وزی، موخوره و شکنندگی مو جلوگیری می­کند.

روش استفاده

برای استفاده از آن ۱۰ قطره از روغن انگور برای مو را به همراه ۱۰ قطره عصاره آلوئه ورا با هم ترکیب نموده و به همراه آب در یک بطری از آن نگهداری نمایید. نحوه استفاده نیز بدین صورت است که برای بهره مندی کامل از خواص روغن هسته انگور برای مو، از قبل موها را شانه بزنید و هر روز موی خود را با آن اسپری نمایید تا وزی موها کاملا از بین برود.

چرا سم پاشی درختان انگور در فصل بهار توصیه نمی شود؟

کلام آخر

بهتر است برای بهره کامل از روغن هسته انگور برای مو، آن را روزانه مورد استفاده قرار دهید. قبل از استفاده از آن، مقداری از این روغن را بر روی پوست تست نمایید تا اطمینان یابید که به آن آلرژی ندارید. اما اگر پس از استفاده از روغن انگور، دچار قرمزی یا خارش شدید استفاده از آن را متوقف نمایید و در صورت لزوم به پزشک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا