دارو

داروخانه هایی که شیر خشک اپتامیل پی دی اف دارند

  1. داروخانه آنلاین
  2. داروخانه اینترنتی داواخانا
  3. داروخانه آنلاین دکتر زهره زارع
  4. دوالند
  5. داروخانه پارسین
  6. داروشاپ
  7. آرین دارو
  8. داروخانه مخصوص
  9. داروخانه پارسین
  10. اناردارو
  11. داروخانه دکتر سالم
  12. داروخانه آنلاین فارموکسین
  13. داروخانه دات آی آر
  14. داروخانه شبانه‌روزی قلهک
  15. دیجی سیتی
  16. داروخانه دکتر نثارحسینی
  17. فوری دارو
  18. داروخانه دکتر دانیالی
  19. داروسنتر دکتر صبوحی
  20. داروخانه آنلاین ۱۲۳ دارو
  21. داروخانه دکتر نثارحسینی

شیر خشک آپتامیل پی دی اف نوتریشیا (Nutricia Aptamil PDF Milk Powder) تحت لیسانس کشور هلند است. این نوع شیرخشک برای نوزادان نارس مناسب بوده و موجب تقویت سیستم ایمنی آنان می گردد.

آپتامیل PDF برای وزن گیری

شیر خشک آپتامیل پی دی اف حاوی اسیدهای چرب غیراشباع بلند زنجیره و نوکلئوتید ها هستند. آپتامیل شامل Immunofortis بوده که یک ترکیب پره بیوتیک است و اولیگوساکاریدهای شیر مادر را تقلید می کند که به فعال شدن پروبیوتیک ها کمک می نماید. اگر نوزاد از شیر مادر محروم باشد این شیر خشک مخصوص زمانی است که از بیمارستان ترخیص می شود و به مواد مغذی و انرژی قابل توجهی نیاز دارد. زیرا این نوزادان در معرض خطر بروز کمبودهای تغذیه ای می باشند. در این شیر خشک پروبیوتیک های زنده وجود دارند که باعث افزایش ایمنی بدن کودک و کاهش کولیک نوزادان می شود

نحوه مصرف آپتامیل پی دی اف

ابتدا قطعات شیشه شیر را به خوبی بشویید و بجوشانید. آب آشامیدنی را بجوشانید و منتظر بمانید ولرم شود تا ویتامین های موجود در شیر از بین نرود. سپس با توجه به جدول شیردهی به میزان نیاز از پودر شیر خشک کودک را به صورت پیمانه سر صاف درون مقدار کافی آب بریزید. درب شیشه شیر را ببندید و به خوبی تکان دهید. در نهایت حرارت شیشه را با مچ دست خود تست کنید و اگر ملایم بود کودک خود را سریعا تغذیه کنید.

  • بعد از باز شدن درب شیر خشک هایی که به صورت پودر هستند، بنابر توصیه شرکت سازنده حداکثر بین ۴-۳ هفته قابل استفاده هستند. بنابراین پس از این مدت باید از مصرف آن ها خودداری کرد.
  • پس از آماده سازی شیر خشک هایی که به صورت پودر هستند، حداکثر زمان توصیه شده برای استفاده از آن ۲-۱ ساعت است، پس از آن بهتر است از شیر مذکور استفاده نگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا