آرایشی و زیبایی

رنگ مو خوب چی بخرم؟

توجه به سلامت موها و حفظ آن در عین زیباتر کردن مو، موجب توجه به کیفیت و برند رنگ مو می‌شود. بازار رنگ مو تنوع بسیار زیادی دارد و در ایران تقریبا هر نوع رنگ مویی با هر کیفیت و قیمتی یافت می‌شود. همین امر خود می‌تواند موجب سردرگمی افراد شود؛ به‌‌همین‌خاطر در ادامه‌ این مطلب به بررسی انواع برند رنگ مو و قیمت رنگ مو می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

مشاهده لیست قیمت انواع رنگ مو خارجی و ایرانی جدید از بهترین مارک ها در ایمالز

برند مارال

فعالیت برند مارال در راستای تولید محصولات آرایشی در ایران است. این برند کار خود را با تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی مو مانند اکسیدان، نرم‌کننده‌ مو، کرم دکلره و‌ پودر دکلره آغاز کرده‌است. محصولات برند مارال با بهره‌گیری از قوی‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند. اکنون می‌توان گفت رنگ موی مارال از بهترین کیفیت‌ در میان رنگ‌ موها برخوردار است.

از انواع مناسب رنگ‌ مو در برند مارال، رنگ دودی آن است. این رنگ بسیار مناسب برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری در میان موهای مشکی شماست. اگر به‌دنبال رنگی منحصر‌به‌فرد نیز هستید، می‌توانید رنگ زیتونی رنگ موی مارال را انتخاب کنید.

برای مشاهده‌ قیمت رنگ مو برند مارال، کافیست به سایت ایمالز مراجعه کنید و عبارت رنگ موی مارال را سرچ کنید. قیمت رنگ موی مارال بدون آمونیاک نیز در این سایت موجود است.

مشاهده قیمت رنگ موی مارال بدون آمونیاک در ایمالز

برند لورال

اگر به‌دنبال مراقبت از موهای خود و حفظ سلامتی آن‌ها در کنار زیبایی هستید، برند رنگ مو لورال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هدف برند رنگ موی لورال مراقبت از مو در حین رنگ کردن و پس از استفاده از آن است؛ به‌همین‌خاطر برند لورال در بسته‌های رنگ موی خود، سرم محافظت از مو‌ها را نیز قرار می‌دهد. این سرم مناسب برای موهای آسیب‌دیده است که باید پیش از استفاده از رنگ مو، روی موها استفاده شود. این سرم، یون‌جی دارد و هدف آن مراقبت از فیبر موهاست.

رنگ مو لورال باتوجه‌به فناوری پیشرفته‌ Triple Care Color Rege تولید شده‌است. با خرید رنگ مو از برند لورال، دیگر نیازی به خرید هیچ‌گونه وسیله‌ اضافی ندارید. در کیت همراه رنگ موی این برند، سرم تقویت‌کننده‌ مو، اکسیدان، شانه‌ مخصوص، حالت‌دهنده‌ مو و دستکش مخصوص رنگ مو قرار دارد. برای بررسی قیمت رنگ مو از برند لورال می‌توانید به سایت ایمالز، به‌عنوان واسطه‌ میان خریدار و فروشنده مراجعه کنید.

لیست قیمت رنگ مو لورال LOreal اصل بدون آمونیاک

برند دوماسی

برند دوماسی یک برند ایرانی فعال در زمینه‌ تولید رنگ مو است. تفاوت این برند با دیگر برندهای ایرانی در این است که مواد اولیه‌ محصولات برند دوماسی، از کشور فرانسه وارد می‌شود. اگر در انتخاب رنگ موی خود بسیار سخت‌گیر هستید، برند رنگ موی دوماسی مخصوص شماست. این برند‌ در مقایسه با رقبای خود، عنوان پرفروش‌ترین را کسب‌ کرده‌است. جهت تضمین سلامت رنگ موهای شما، رنگ‌ موی دوماسی، محصولات خود را همراه با ویتامین سی و آلوئه‌ورا عرضه می‌کند. به‌همین جهت اگر نیاز به ترمیم و بازیابی سلامت موهای خود دارید، استفاده از رنگ موی دوماسی بسیار توصیه می‌شود.

رنگ موهای دوماسی به پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ خود معروف است؛ به‌همین‌دلیل در میان ایرانیان محبوبیت بسیاری را هم دارد. ازجمله روغن‌های موجود در رنگ موهای دوماسی، می‌توان‌ روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن بادام و روغن کنجد را نام برد. مواد مغذی همچون امگا ۳ و ۶ نیز کیفیت این رنگ مو را افزایش می‌دهند.

در صورت علاقه‌مندی به رنگ قهوه‌ای برای موهای خود، این برند با بیشترین تنوع در تناژ قهوه‌ای، بهترین انتخاب برای شماست. با محصولات دوماسی می‌توانید یک رنگ موی تقریبا دائمی را برای موهای خود به ارمغان آورید. قیمت رنگ مو از برند دوماسی در سایت ایمالز موجود است. برای تهیه‌ آن می‌توانید عبارت رنگ مو دوماسی را در سایت ایمالز جستجو کنید.

برند بیول

برند بیول با هدف ارائه‌ یک محصول متفاوت رنگ مو بیول را عرضه کرد. با موهای ۱۰۰ درصد سفید خود، رنگ موی بیول را به شما توصیه می‌کنیم. می‌توانید متنوع‌ترین و جدیدترین رنگ موهای روز دنیا را در برند بیول یافت کنید. رنگ مو بیول حاوی عصاره‌ گیاهان و روغن‌هایی همچون روغن بادام و عناصری مانند کلسیم، فسفر و دیگر مواد معدنی است. روغن فندق موجود در محصولات بیول، نرمی ابریشم‌مانندی را به موهایتان هدیه می‌کند.

رنگ موی بیول، دوامی مثال‌زدنی دارد. رنگ‌دانه‌های موجود در این رنگ مو، این محصول را به رنگ مویی تقریبا دائمی تبدیل می‌کند. معروف است که بیول ریزترین رنگ‌دانه‌ها را در میان سایر رنگ موها دارد و این رنگ‌دانه‌ها به داخل بافت مو نفوذ می‌کنند.

کراتین هیدرولیزه‌شده در رنگ موهای بیول، به ترمیم بافت آسیب‌دیده‌ مو می‌پردازد. گاهی مو در برابر آسیب‌های محیطی، صدمه می‌بیند که این کراتین هیدرولیزه‌شده در این محصول به کمک موهای شما می‌آید.

برند تونی

برند تونی پرفکت، یک برند تولید محصولات ارایشی ایرانی است. این برند باتوجه‌به کیفیت فوق‌العاده‌ محصولات خود، به برندی بسیار محبوب در میان ایرانیان تبدیل شده است. خرید رنگ موی تونی از سایت ایمالز، امکان‌پذیر است. ایمالز به‌عنوان یک معرفی‌کننده‌ فروشندگان محصولات، فضایی رقابتی را در میان آنان به‌وجود می‌آورد.

برند پیگار

اگر به‌دنبال یک رنگ موی غلیظ با رنگ‌دهی بالایی هستید، رنگ مو پیگار را به شما معرفی می‌کنیم. روغن کنجد موجود در رنگ مو پیگار، موهایی مستحکم را پس از استفاده به شما هدیه می‌دهد. این روغن همچنین دارای امگا ۳ و امگا ۶ است که از چربی‌های مفید برای بدن انسان محسوب می‌شوند. روغن کنجد موجود در رنگ موی پیگار پس از جذب شدن، نرمی را به موهای شما بازمی‌گرداند. قیمت رنگ مو پیگار در سایت ایمالز، قابل مشاهده است؛ فقط کافیست عبارت رنگ موی پیگار را در این سایت سرچ کنید.

خرید رنگ مو

برای خرید رنگ مو و همچنین مشاهده‌ قیمت رنگ مو می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید. در این سایت قیمت رنگ مو خارجی نیز قابل مشاهده است. ایمالز به‌عنوان یک مرجع جهت قیمت‌گیری انواع محصولات ازجمله قیمت رنگ مو خارجی معرفی می‌شود. دلیل این امر این است که ایمالز محصولات تمام فروشندگان یک محصول را در معرض نمایش می‌گذارد. این‌گونه خریدار با بررسی قیمت تمام فروشندگان، اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود با مناسب‌ترین قیمت می‌کند. ایمالز نه به‌عنوان یک فروشگاه، بلکه به‌عنوان یک واسطه میان خریدار و فروشنده عمل می‌کند.

جمع‌بندی

برای خرید رنگ مو و قیمت رنگ مو، سایت ایمالز به‌عنوان یک مرجع به کمک شما می‌آید. انواع برند‌های رنگ مو خارجی، قیمت رنگ موی مارال بدون آمونیاک و رنگ موی ایرانی در این سایت موجود است. از برندهای معتبر رنگ مو، برند مارال، لورال، دوماسی، رنگ موی تونی و پیگار است که خرید آن‌ها از طریق ایمالز صورت‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا