متفرقه

آشنایی با Q-switch برای خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ

لیزرها یکی از تجهیزات پزشکی محبوب هستند که کاربردهای فراوانی دارند. یکی از انواع لیزرها، Q-switch است. اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ هستید، این مقاله اطلاعات مفیدی را خدمت شما ارائه می دهد. مخاطب اصلی این مقاله کلینیک های زیباییند اما مخاطبین عادی نیز می توانند از مطالب آن استفاده کنند.

آشنایی با دستگاه کیوسوییچ

همان طور که در مقدمه گفتیم برای خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ باید با خود دستگاه آشنا بشوید. به نقل از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب کاربرد اصلی این دستگاه، پاک کردن تتو است. این لیزر پالس های نوری را با شدت و در مدت زمان کمی تولید می کنند و طوری جوهر تتو را از بین می برد که آسیبی به پوست نمی رساند.

خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ محبوب ترین و عملی ترین روش برای از بین بردن تتو در کلینیک های زیبایی شناخته شده. کیوسوییچ با امواجی به طول ۵۳۲ یا ۱۰۴۶ نانومتر رنگدانه های پوست، رنگدانه ها را به ذرات ریزی تبدیل می کنند که در نهایت توسط سلول های ایمنی بدن از بدن دفع می شوند.

علت وجود دو طول موج به خاطر رنگ های مختلف تتو است. اپراتور دستگاه باید بر اساس رنگ تتو، طول موج مورد نیاز آن را انتخاب کند تا رنگدانه ها از بین برود؛ برای مثال طول رنگ های تیره مانند مشکی و آبی با طول موج ۱۰۶۴ نانومتری از بین خواهد رفت. به همین دلیل در کنار خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ به فکر استخدام اپراتوری مجرب نیز باشید تا به خوبی با دستگاه کار کند.

اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر هستید ما به شما دستگاه لیزر کیوسوئیچ را پیشنهاد میکنیم

مزایای خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ

دستگاه لیزر  کیوسوییچ روشی غیرتهاجمی است که به وسیله طول موجی خاص، انرژی تولید می کند که بر روی پوست مراجعه کننده ها تابیده می شود. تابیده شدن این پالس ها مزایای مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • اولین کاربرد خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ یعنی از بین بردن تتو را همان ابتدا به آن اشاره کرده ایم. به جز تتو، رنگدانه های دیگری نیز وجود دارند که می توان با دستگاه آن ها را محو کرد. لکه های پوستی بر اثر دلایل مختلف مانند پیری و اشعه آفتاب یا کک و مک به وسیله دستگاه کیوسوییچ از بین می رود.
  • لکه های قهوه ای، ملاسما و سایر لکه های پوستی مادرزادی با حذف رنگدانه های پوستی محو می شوند.
  • کلینک های زیبایی از این دستگاه برای از بین بردن جوش و آکنه مراجعه کنندگان می توانند استفاده کنند.
  • دستگاه لیزر کیوسوییچ با از بین بردن لایه ای از پوست، سلول های پوست را برای جوان سازی آن تحریک می کنند.
  • رنگ پوست مراجعه کنندگان به وسیله دستگاه روشن تر می شود.
  • عفونت های قارچی زیر یا روی ناخن به وسیله انرژی لیزر کیوسوییچ از بین می روند.

در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با کاربردها و مزایای خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ آشنا کنیم. برای این که اثرگذاری استفاده از کیوسوییچ مشاهده کنید، باید مراقبت های بعد از پاک کردن تتو با با کیوسوییچ را جدی بگیرید. به طور کلی این مراقبت ها به این علت است که پوست به خاطر وضعیتی که قرار دارد آسیبی نبیند. اگر شما هم به دنبال خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ برای کلینک زیبایی خود هستید، شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا