متفرقه

راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد

زیباترین فصل زندگی پدر و مادر تولد فرزند است. در این میان خرید سیسمونی به ویژه سرویس خواب نوزاد یکی از دغدغه‌های اصلی در ماه‌های آخر بارداری است. خرید محصول با کیفیت، ضد حساسیت، قابل شست‌شو می‌تواند از نگرانی پدر و مادر بکاهد. برای داشتن یک خرید رضایت بخش همراه با قیمت متعادل به فاکتورهایی مانند جنس مواد اولیه، شیوه دوخت و رنگ الیاف سرویس خواب کودک دقت کنید.

خرید سرویس خواب با کیفیت نوزاد

نوزاد عزیز شما مدت زیادی از ساعات شبانه روز را در خواب به سر می‌برد. بدن او مانند برگ گل حساس و ظریف است. بهتر است در زمان خرید سرویس خواب نوزاد، به مواد به کار رفته در آن، نرمی، راحتی و میزان رفت و آمد هوا درآن دقت کافی داشته باشید. زمانی که تشک و پتوی نوزاد شما تن لطیفش را اذیت نکند، خوابی خوش به همراه دارد و این خواب خوش به آرامش پدر و مادر هم کمک خواهد کرد. در زمان خرید کالای خواب نوزادتان بیشتر هزینه کنید تا بتوانید برای او خوابی امن به ارمغان بیاورید.

۴ ویژگی سرویس خواب نوزاد

انتخاب یک سرویس زیبا، جذاب و بدون مواد حساسیت‌زا می‌تواند دوران شیردهی آرامی برای مادر به همراه داشته باشد. این ۴ ویژگی شامل موارد زیر است:

  1. استفاده از مواد طبیعی در الیاف، یک سرویس خواب خوب باید از مواد با کیفیت تولید شده باشد. با توجه به اینکه بدن نوزاد با کم‌ترین آسیب دچار زبری و خشکی می‌شود، بهتر است جنس مواد از الیاف طبیعی و پنبه باشد. سرویس خواب نوزاد باید فاقد هیچ‌گونه الیاف مضر باشد. تمامی محصولات خواب برند نی نی بان از این ویژگی برخوردار است.
  2. قابلیت شستشو؛ با توجه به اینکه سرویس خواب به مدت ۲ سال و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتما باید به طور مرتب شسته شود. سرویس خواب ممکن است بوی شیر به خود بگیرد و یا در زمان تعویض پوشک کثیف شود. زمانی که اقدام به خرید سرویس خواب برای نوزاد دلبند خود می‌کنید، به این نکته حساس دقت کنید تا کالای خواب شما پس از چند بار شستشو خراب نشود.
  3. تامین امنیت و ایمنی کودک؛ تمامی مادران دوست دارند برای نوزادشان پتو‌های شیک، سنگ‌دوزی شده و پولک دار بخرند، تا نهایت زیبایی را در کودک خود مشاهده کنند، اما دقت کنید که پتوهای روبان دار، منگوله‌ای با تزئینات سنگین ممکن است خطراتی برای فرزند دلبند شما داشته باشد. روبان دور دست و پایش بپیچد و یا سنگ دور پتو وارد دهانش شود. برای پیشگیری از چنین خطری پتوهای ساده، قنداق فرنگی از محصولات زیبای نی نی بان بهترین جایگزین هستند.
  4. وزن سرویس خواب نوزاد؛ با توجه به اینکه مادر به طور مرتب کودک را جا به جا می‌کند و حتی با پتویش در آغوش می‌گیرد، بهتر است وزن سرویس سبک باشد تا حمل آن برای مادر سخت نباشد.

پیشنهاد میکنم حتما محصولات سایت شرکت تولیدی سیسمونی و سرویس خواب نوزاد نینیبان را حتما بررسی کنید.

لوازم اصلی و ضروری در سرویس خواب

زمانی که اقدام به خرید سیسمونی می‌کنید، بسیاری از لوازم ضروری نیستند و می‌توانید آن‌ها را از لیست خرید خود حذف کنید‌. اما خرید چند تکه ار سرویس خواب بسیار لازم است. به طور مثال شما نمی‌توانید از خرید تشک و پتو بگذرید، اما اگر از لیست اسباب بازی چیزی کم شود، چندان مهم نیست. نداشتن یک سرویس خواب عالی و با کیفیت امنیت و آرامش شما و کودکتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس بهتر است در زمان خرید سرویس خواب دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. در ادامه چند تکه ضروری در سرویس خواب نوزاد آورده‌ایم.

روتختی گارد دار طرح مامافیل، که دارای نمایی جذاب، خوشرنگ و بسیار زیبا است. با خرید این محصول نگران امنیت کودک خود هم نباشید، چون دارای گارد بالای سر و اطراف تخت است. این روتختی زیبا توانسته مشتریان زیادی جذب نماید. اجزای این محصول ماندگار شامل:

  • بالش و روبالشی، بالش بخش جدانشدنی سرویس خواب نوزاد است که حتما باید خریداری شود.
  • ملحفه بزرگ که به روی تشک خواب کودک کشیده می‌شود.
  • رویه سرویس خواب از مخمل خوش‌رنگ همراه با آستر پنبه
  • ترکیبی از گل‌های زیبا و طرح‌های چاپی متفاوت
  • استفاده از مواد طبیعی مانند پنبه و نخ طبیعی
  • رنگ ماندگار و قابل شستشو

معرفی سه سرویس خواب‌ چند تکه  نی نی بان

شما پدر و مادر عزیزی که قصد خرید سرویس خواب برای نوزادتان می‌کنید، بهتر است با توجه به شرایط اقتصادی و اتاق خواب نوزادتان اقدام به خرید اقلام زیر از نی نی بان نمایید تا علاوه بر کیفیت در محصول، از طرح‌های شیک، زیبا و ماندگار سرویس خواب  نی نی بان شگفت زده شوید.

  1. سرویس خواب چهار تکه تشک لبه دار، این محصول دارای تشک، بالش، پتو و قنداق زیبای سوئیسی است. ابعاد تشک این محصول بسیار مناسب بوده و وزن چندانی ندارد. تشک این سرویس لبه‌دار دوخته شده تا از غلت خوردن کودک جلوگیری کند. رنگ این ست ثابت و طرح چاپی زیبایی روی هر تکه به چشم می‌خورد.
  2. سرویس خواب سه تکه مخصوص مسافرت که شامل؛ تشک زیپ‌دار، لحاف و بالش است. این محصول مانند یک کیف کوچک به آسانی قابل حمل است. تنوع طرح چاپی دخترانه و پسرانه، رنگ‌های شاد و متنوع از ویژگی‌های این سرویس خواب سه تکه است.
  3. سرویس خواب ۴ تکه معمولی کنار مادر که شامل تشک، لحاف، بالش و قنداق است که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین سرویس خواب نوزاد را از کجا بخرم؟

شما پدر و مادر گرامی اگر به دنبال خرید بهتربن سرویس خواب نوزاد هستید، با کمی جستجو و  درج عبارت شرکت تولیدی سیسمونی و سرویس خواب نوزاد نی نی بان در اینترنت می‌توانید‌ بهترین نمونه‌های سرویس خواب را پیدا کنید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه برند نی نی بان، و آدرس نمایندگی نی‌نی‌بان را مشاهده کنید و سپس از نمایندگی معتبر نی نی بان در شهر خود، محصول خواب نوزاد موردنظر خود را از نزدیک ببینید و جهت خرید آن قدام کنید. این برند معروف با شعار رضایت مشتری توانسته بهترین کالای خواب نوزاد را روانه بازار کند. این شرکت با در نظر گرفتن شرایط خریداران امکان خرید آنلاین را برای مشتریان در نظر گرفته تا تمامی پدر و مادرها بتوانند خرید خود را انجام دهند.

در زمان خرید سرویس خواب نوزاد پسر به چه نکاتی دقت کنیم؟

مادرانی که نوزاد پسر در راه دارند، در زمان خرید محصول بهتر است به رنگ آبی نگاه ویژه داشته باشند. سادگی در هر خریدی همواره زیباترین خرید را برای شما به همراه دارد. برند نی نی بان با عرضه محصولات نوین وجالب در کنار شماست تا نوزادتان با شادمانی از راه برسد.

خرید سرویس خواب نوزاد دختر

نوزاد شما دختر محبوب  و دلرباست، در زمان خرید سرویس خواب او رنگ‌های شاد طوسی و کرم  به همراه طرح‌های چاپی نی نی بان را فراموش نکنید. محصولات خواب نوزاد دختر خود را نرم، راحت و پر از جذابیت انتخاب کنید.

سخن پایانی

در زمان خرید سرویس خواب برای نوزاد خود بهتر است به کیفیت، نوع الیاف، دوخت، طرح و مدل آن دقت کنید. سرویس خواب نوزاد باید فاقد هر گونه موارد غیر طبیعی و حساسیت زا باشد.  برند نی نی بان با تولید مدل‌های مشتری پسند و جذاب همواره با کیفیت‌ترین لوازم خواب نوزاد را روانه بازار کرده است.

https://niniban.com/

https://ninibanshop.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا