متفرقه

بیوگرافی دنیا جهانبخت و داستان بزرگ کردن پسرش به تنهایی

دنیا جهانبخت، یک چهره جنجالی در اینستاگرام شناخته می شود. دنیا متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در شهر تهران به دنیا آمد. دنیا در رشته گرافیک در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ‌التحصیل شد و از بعد از ان در صنعت مدلینگ و فتومدلینگ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. دنیا در ابتدا در ایران شروع به فعالیت اقتصادی و هنر کرد و بعد تصمیم گرفت برای مدتی به ترکیه برود. در حال حاضر، دنیا جهانبخت در کشور انگلستان مشغول به تجارت و تبلیغات برای شرکت های بزرگ می باشد و همچنین فرزند او بنام آرتام با او در انگلستان زندگی می کند .

دنیا جهانبخت که با نام مستعار “دنیا” شناخته می‌شود، اعضای خانواده‌ی او چهار نفره است و او تنها یک برادر دارد و پدرش به نام مجید جهانبخت فوت کرده است . نام مادر دنیا ،گیتی می باشد و فوق‌لیسانس پرستاری دارد و در سال ۱۳۹۹ بازنشسته شده است.

دنیا جهانبخت بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی ، با خانواده خود به ترکیه مهاجرت کرد. طبق گفته دنیا جهانبخت، قصد دارد پس از مدتی اقامت در ترکیه و انگستان به آمریکا یا کشورهای اروپایی مهاجرت کند. اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

ماجرای ازدواج دنیا جهانبخت با مهرداد جم

مهراد جم، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگسازی است که از جوانانی در دنیای موسبقی بدنبال کسب شهرت بود. مهراد جم با نام “محسن سعیدی کیا” در ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۷۶ در آبادان به دنیا آمد. او اصالتاً عرب است .

مهرداد در سن ۱۴ سالگی، در سریال “چای شیرین” به کارگردانی پیمان ماندگار، در نمایش تلویزیونی حضور یافت. این سریال در شبکه‌ی سیمای مرکز آبادان پخش شد.

در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹، دنیا جهانبخت عکس‌هایی از رابطه عاشقانه خود با یک فرد ناشناس را منتشر کرد. بعدها مشخص شد که این فرد هیچ کس جز مهراد جم، یک خواننده ایرانی، نبود. پس از انتشار این عکس‌ها، مسعود جهانی، آهنگساز مهراد جم، به صورت رسمی جدایی خود را از این خواننده اعلام کرد تا فعالیت خود در ایران دچار مشکل نشود.

طلاق دنیا جهانبخت و مهرداد جم

رابطه دنیا جهانبخت با امیر تتلو تبدیل به مساله‌ی بسیار جنجالی شد و بعد از وقوع اتفاقات، مشخص شد که علت اصلی طلاق دنیا، رابطه عمیق قبلی دنیا با تتلو بوده است. به نظر می‌رسد مهراد به تازگی به خاطر فیلم که دنیا و تتلو در آن حضور داشتند، از آن رابطه غیراخلاقی انتقام گرفته و غیرتی شده است.

در ماه شهریور سال ۱۴۰۰، مهراد جم بدون هیچ پیش زمینه‌ای اعلام کرد که تصمیم گرفته به ایران بازگردد و واقعاً این اتفاق روی داد. او از طریق یک پرواز هواپیمایی از دبی به تهران بازگشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که دنیا جهانبخت پنج ماه باردار است و با این حال، زندگی زناشویی بدون طلاق رسمی به پایان رسید.

تاریخ تولد آرتام جم

دنیا جهانبخت در نهایت دو ماه پس از جدایی از مهرداد جم، در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱)، فرزند پسر اول خود را به نام “آرتام” به دنیا آورد. این زایمان در یکی از بیمارستان‌های لوکس شهر لندن انجام شد و هزینه آن حدود یک میلیارد تومان بوده است .در حال حاضر، آرتا دو ساله است.

پس از تصمیم دنیا برای طول بارداری و زایمان، به لندن مهاجرت کرد تا فرزندش را در این شهر به دنیا بیاورد. آرتا در یکی از بیمارستان‌های لوکس لندن به دنیا آمد، که قبلاً پسر دیوید بکهام نیز در آنجا متولد شده بود.

مهراد جم، مدتی فرزند خود را گردن نمی‌گرفت. اما پس از گذشت یک سال و در تولد یکسالگی پسرش “آرتام”، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“۱ سالگی…

تولدت مبارک پسرم. چقدر خوب است که می‌خندی، بابا”

عکس های جدید آرتام جم

هنگامی که آرتام به دنیا آمد، دنیا جهانبخت به سرعت عکس‌های او را در اینستاگرام برای هوادارانش به اشتراک گذاشت. او دراینستاگرام پیجی برای فرزندش ایجاد کرد و عکس‌هایش را به صورت پست و استوری برای هواداران به اشتراک گذاشت. افراد بسیاری از هواداران دنیا و آرتام این عکس‌ها را در سایت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند..

این عکس‌ها تعداد زیادی لایک و کامنت دریافت کرده‌اند. برای دسترسی به پیج آرتام، می‌توانید نام او را به صورت لاتین در قسمت جستجوی اینستاگرام وارد کنید و به راحتی به پیج او دسترسی پیدا کنید.

محل زندگی آرتام

با توجه به علاقه دنیا به مسافرت، آرتا همراه با مادرش به کشورهای دیگر مانند آمریکا، ترکیه و غیره سفر می‌کند. با این حال، محل زندگی او همچنان لندن است، جایی که به دنیا آمده است.

در حال حاضر، آرتا با مادر و مادربزرگش در لندن زندگی می‌کند. باید ذکر کرد که تاکنون آرتا پدرش مهراد را ندیده است، زیرا مهراد در اواخر دوران بارداری دنیا به ایران بازگشت.

پیج اینستاگرام آرتام جم چیست؟

دنیا جهانبخت قبل از تولد فرزندش، صفحه اینستاگرامی برای آرتام ایجاد کرد و توانسته است تعداد فالوورهای قابل قبولی را در این صفحه جذب کند. در حال حاضر، آرتام با دو سالگی، تعداد فالوورهایی را در صفحه اینستاگرام خود دارد که با تعداد فالوورهای مادرش همخوانی دارد.

دنیا عکس‌ها و رویدادهای روزانه آرتام را از طریق این صفحه اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. برای دیدن صفحه او، می‌توانید به اینستاگرام مراجعه کنید و با ورود به صفحه دنیا، از بخش فالوورها، آرتام را فالو کنید.

محل تولد آرتام جم کجا بود؟

فراوانی شایعات پیرامون محل تولد نوزاد مشهور، آرتام، وجود دارد. با این حال، دنیا جهانبخت، مادر آرتام، اعلام کرده است که او در یک کشور اروپایی به دنیا آمده است. این کشور، کشور ملکه الیزابت، یعنی انگلستان است. آرتام در پایتخت انگلستان، لندن، متولد شده است. با تولد در لندن، او در حال حاضر به عنوان یک شهروند انگلیسی شناخته می‌شود.

آرتام جم چند ساله شده است؟

آرتام جم، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کودک در دنیای مجازی است. او در سال ۲۰۲۱ در انگلستان به دنیا آمده است. آرتام چهار ساله شده است و به عنوان یکی از کوچک‌ترین سلبریتی‌های اینستاگرام شناخته می‌شود. به دلیل ماجراهای پدر و مادرش، آرتام توجه طرفداران را به خود جلب کرده است. صفحه اینستاگرام او توسط ادمین یا مادرش، دنیا جهانبخت، مدیریت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا