پزشکی و سلامت

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

در بعضی مواقع افراد علاقه مند هستند که تغییراتی روی بینی شان انجام دهند اما ترس آن ها از عمل جراحی مانع این کار می شود. خوشبختانه امروزه روشی غیر از جراحی برای ایجاد تغییر و زیبایی وجود دارد. در این روش پزشک با استفاده از تزریق مایعی به نام فیلر، به مراجعه کننده ظاهری زیبا هدیه می دهد بدون اینکه نیاز به بیهوشی باشد. اما سوالی که برای افراد ایجاد می شود این است که فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

فیلر بینی به چه افرادی توصیه می شود؟

نکته مهمی که باید بدانید این است که این روش برای افرادی که بینی بزرگی دارند و می خواهند آن را کوچک کنند مناسب نیست و فقط برای افرادی جوابگو است که می خواهند اصلاحات جزئی روی بینی خود اعمال کنند. در ادامه کاربردهای فیلر برای دماغ را به شما معرفی می کنیم.

  • از بین بردن افتادگی نوک بینی
  • بزرگ کردن بینی های کوچک
  • برطرف کردن فرو رفتگی و قوزهای روی دماغ
  • اصلاح ظاهر بینی بعد از جراحی
  • از بین بردن انحراف های جزئی
  • رفع چین و چروک

تزریق فیلر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و بعد از آن فرد می تواند کارهای روزانه اش را انجام دهد. ممکن است افراد بعد از انجام آن عوارضی همچون تورم خفیف، کبودی، قرمزی، حالت تهوع، حرکت مایع فیلر به سایر نقاط صورت و در موارد نادر نابینایی را تجربه کنند. مایع فیلر پس از مدتی جذب بدن می شود که شما می توانید آن را تمدید کنید. بعد از تزریق از کمپرس آب سرد استفاده کنید و تحت نظر پزشک مصرف داروهای رقیق کننده مانند آسپرین را کنار بگذارید. سایر مراقبت هایی که باید بعد از فیلر انجام شود را شما به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا