پزشکی و سلامتطب سنتی

درمان ورم معده دکتر خیراندیش [علل + علائم]

ورم معده به التهاب لایه داخلی معده گفته می شود. این بیماری یک عارضه شایع در میان انسان ها است که روش های درمانی مختلفی دارد. یکی از راه های برطرف کردن این اختلال، بهره گرفتن از طب سنتی و داروهای گیاهی است؛ چراکه این نوع داروها در اغلب موارد عوارض کم و تاثیرگذاری فوق العاده در درمان دارند. از این رو تصمیم گرفتیم که در این نوشتار درمان ورم معده دکتر خیراندیش را که یکی از متخصصان طب سنتی است، به شما بگوییم تا بتوانید در زمان بروز این عارضه از نسخه های ایشان استفاده کنید.

ورم معده و علائم آن

قبل از اینکه دستور دکتر خیر اندیش برای ورم معده را انجام دهید، باید با بیماری و عوارض آن آشنا شوید تا بتوانید به تشخیص درست متخصصان طب سنتی کمک کنید. در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم، باید بگوییم که لایه ای از معده ما در برابر اسیدها، آنزیم ها و میکروارگانیسم ها محافظت می کند. اگر این لایه دچار مشکل شود، سیستم ایمنی بدن سلول هایی را به این قسمت از بدن می فرستد و در واقع موجب التهاب آن می شود تا به ترمیم آن کمک کند. علائم این بیماری شامل مواردی همچون بی اشتهایی، احساس سیری زودرس، درد معده، نفخ، حالت تهوع و استفراغ می شود.

علل بروز ورم معده

ورم معده به دلایل مختلفی ظاهر می شود که در ادامه برخی از آن ها را به شما خواهیم گفت.

  •       گاهی علت بروز این بیماری وجود باکتری تحت عنوان گاستریت هلیکوباکترپیلوری در بدن است.
  •       در برخی موارد دلیل ابتلا افراد به این عارضه استفاده از داروها است که از جمله آن ها می توانیم به داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی اشاره کنیم.
  •       در بعضی افراد خصوصا بیماران مبتلا به دیابت و هاشیموتو ممکن است که سیستم ایمنی بدن در عملکرد خود دچار اشتباه شود. این موضوع می تواند اختلال ورم معده را در پی داشته باشد.
  •       کمبود ویتامین B12 نیز از دیگر دلایل ایجاد این بیماری است.
  •       مواد تحریک کننده همچون الکل و کوکائین می توانند از دلیل بروز این بیماری باشند.

درمان ورم معده با طب سنتی دکتر خیراندیش

برای درمان خانگی ورم معده دکتر خیراندیش می توانید نسخه های ایشان را که در ادامه خواهیم گفت انجام دهید و شاهد تاثیر فوق العاده آن ها باشید.

یکی از روش های درمانی این است که نصف لیوان گلاب، نصف لیوان عرق نعنا و یک قاشق عسل را با هم ترکیب کنید و روزانه این نوشیدنی را بخورید. راه دیگری که این پدر طب سنتی ارائه کرده اند این است که عسل و روغن بادام شیرین را مخلوط کنید و این ترکیب را هر ۸ ساعت به اندازه یک قاشق غذاخوری بخورید. برای اینکه بهترین نتیجه را از این داروی گیاهی بگیرید، توصیه می شود که آن را به مدت ۴۰ روز مصرف کنید.

کلام پایانی

برای اینکه درمان ورم معده با طب سنتی دکتر خیراندیش روی شما تاثیر بگذارد، باید تجویزهای ایشان را کاملا دقیق انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که در زمان بروز بیماری ابتدا به متخصص طب سنتی یا پزشک مراجعه کنید که عارضه شما درست تشخیص داده شود؛ چراکه ممکن است علائم بیماری ها مشابه باشند و با تشخیص اشتباه به خودتان آسیب وارد کنید. آیا شما تاکنون از روش های درمانی طب سنتی برای درمان ورم معده بهره برده اید؟ خوشحال می شویم که تجربیات خود را برای ما در قسمت کامنت بنویسید.

درمان رفلاکس معده در طب سنتی دکتر خیراندیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا