پزشکی و سلامتطب سنتی

درمان کراتین بالا دکتر خیراندیش

طب سنتی از گذشته تاکنون در بین مردم رواج داشته است. داروهای گیاهی به این دلیل که در خیلی از موارد بدون عوارض جانبی هستند محبوبیت زیادی دارند. همچنین آن ها علاوه بر اینکه بیماری را درمان می کنند، می توانند سلامت عمومی بدن را نیز تقویت کنند. همچنین آن ها از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند. یکی از عارضه هایی که با طب سنتی درمان می شود بالا بودن کراتین در افراد است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این نوشتار روش درمان کراتین بالا دکتر خیراندیش و سایر متخصصان این علم را مورد بررسی قرار دهیم. 

درمان کراتین بالا دکتر خیراندیش برای افراد دیالیزی

ممکن است که کراتین بالا در افراد باعث شود که به دیالیز نیاز داشته باشند. به همین خاطر می خواهیم روش درمان کراتین بالا دکتر خیراندیش را برای افراد دیالیزی توضیح دهیم. ایشان توصیه می کنند که برای برطرف کردن این مشکل اشخاص جوشانده سماق، گرمک و خربزه مصرف کنند. به گفته ایشان بهتر است که این افراد خربزه را همیشه در رژیم غذایی و سفره شان داشته باشند. علاوه بر این، حکیم خیراندیش دارویی تحت عنوان مسهل زرد نیز دارند که تجویز می کنند این بیماران هر ۱۲ ساعت یک قاشق غذاخوری از آن میل کنند.

درمان کراتین خون بالا

بعضی از افراد ممکن است که از مشکل بالا بودن کراتین خون رنج ببرند که این موضوع می تواند عوارضی همچون بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت، سیمت دارویی، گلومرولونفریت، نارسایی، عفونت و سنگ کلیه را در پی داشته باشد. خوشبختانه متخصصان طب سنتی برای درمان این عارضه نیز راه حلی دارند و توصیه می کنند که این نوع بیماران برای درمان خود میوه هایی همچون هویج، گلابی، انگور شیرین، انار شیرین، سیب و به را میل کنند. 

رفع تشنگی در افراد مبتلا به کراتین بالا

یکی از موضوعات مهم در مورد افرادی که کراتین بالایی دارند، رفع اصولی تشنگی است. برای این منظور شما باید مقداری شکر در یک ظرف بریزید، سپس به آن آبلیمو اضافه کنید، آب لیمو باید تا جایی ریخته شود که سطح شکر به خوبی با آن پوشانده شود. این ترکیب را به مدت یک شب درون یک ظرف در بسته در دمای معمولی بگذارید. سپس آن را صاف کنید، مجدد مقداری آبلیمو داخل آن بریزید. سپس این مخلوط را روی گاز بگذارید تا قوام پیدا کند. سپس با آن شربتی تهیه کرده و بنوشید.

البته توصیه می شود که این شربت را با مشورت متخصص طب سنتی یا پزشک مصرف کنید؛ چراکه وضعیت بیماری در همه افراد یکسان نیست و ممکن است هر شخص وضعیت متفاوت و روش درمانی منحصر به فرد خود را داشته باشد.

روش درمانی در طب سنتی برای کراتین بالا

متخصصان تجویز می کنند که افراد مبتلا به کراتین بالا نصف لیوان عرق خارشتر و نصف لیوان خارخاسک را مخلوط و گرم کنند. سپس به این ترکیب ۲ قاشق غذا خوری سکنجبین عسلی و ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر اضافه کنند. در نهایت این بیماران این ترکیب را گرم کرده و صبح به صورت ناشتا بنوشند. سپس این افراد باید یک ساعت بعد، یک لیوان آب انگور شیرین تازه که پوست و هسته نداشته باشد را میل کنند. در مرحله آخر، افراد مبتلا به کراتین بالا باید حداقل یک ساعت بعد صبحانه یعنی مربای سیب، به، انجیر یا ۷ عدد انجیر میل کنند. 

کلام پایانی

اگر دچار بیماری خاصی شدید، توصیه می شود که ابتدا حتما به یک متخصص طب سنتی یا پزشک مراجعه کنید و تحت نظر آن ها از انواع داروها چه گیاهی و چه شیمیایی استفاده کنید. مصرف خودسرانه داروها در مواردی نه تنها باعث بهبود علائم بیماری نمی شود، بلکه می تواند عوارض بیشتری در پی داشته باشد. آیا شما تاکنون از روش های درمانی پایین اوردن کراتین خون دکتر خیراندیش یا سایر متخصصان طب سنتی بهره برده اید؟ خوشحال می شویم که تجربیات خود را در قسمت کامنت برای ما بنویسید.

درمان رفلاکس معده در طب سنتی دکتر خیراندیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا