پزشکی و سلامتسلامت جنسی

چی بخوریم رابطه طولانی داشته باشیم؟

داشتن یک رابطه جنسی طولانی باعث ایجاد صمیمیت بین زوجین می شود و می تواند کیفیت زندگی افراد را افزایش دهد. گاهی ممکن است که اشخاص عملکرد خوبی در رابطه نداشته باشند و از مشکلات نعوظ رنج ببرند. اما خبر خوبی که وجود دارد این است که میل کردن بعضی از غذاها باعث می شود در رابطه جنسی استقامت زیادی داشته باشید و بتوانید لذت بیشتری ببرید. همچنین این موضوع باعث رضایت همسرتان نیز می شود. اگر برای شما سوال پیش آمده که چی بخوریم رابطه طولانی داشته باشیم؟، این نوشتار را از دست ندهید.

میوه های مفید برای رابطه طولانی

میوه هایی که در ادامه معرفی می کنیم باعث افزایش قدرت شما در رابطه جنسی می شوند.

انگور قرمز: ویاگرا یک داروی شناخته شده برای درمان اختلال نعوظ است اما ما برای شما توصیه بهتری داریم! به جای استفاده از داروها، انگور قرمز میل کنید که درواقع به عنوان یک ویاگرا طبیعی عمل می کند. این میوه با تولید هورمون استروژن و تستوسترون در بدن موجب تقویت قوای جنسی می شود. اگر قصد دارید  شب یک رابطه جنسی با کیفیت داشته باشید از صبح انگور میل کنید.

موز: برای تجربه نعوظ باکیفیت، از موز غافل نشوید. خوردن این میوه دوام رابطه جنسی را تضمین می کند.

آووکادو: این میوه اسید فولیک قابل توجهی دارد و از این رو باعث می شود که شما در رختخواب پر انرژی باشید!

سیب: سیب حاوی آنتی اکسیدان فلاونوئید کورستین است و به همین خاطر به افزایش قدرت جنسی مردان کمک می کند.

هندوانه: برای افزایش میل و قدرت جنسی تان یابد حتما هندوانه را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

توت فرنگی: روی موجود در توت فرنگی میزان تستوسترون در بدن آقایان را تنظیم می کند و همچنین سبب می شود که میل جنسی خانم ها افزایش یابد. اگر می خواهید انرژی زیادی داشته باشید تا رابطه جنسی شما طولانی شود، یک مشت توت فرنگی نوش جان کنید. 

هویج: محققان دریافتند که بتاکاروتن موجود در هویج باعث افزایش تولید اسپرم و تحرک آن ها به میزان ۵.۶   تا ۸ درصد می شود.

شاه توت: این میوه سرشار از آنتوسیانین است. تحقیقاتی روی حدود ۲۵۰۰۰  مرد انجام شد و بر اساس آن محققان دریافتند که مصرف غذاهای حاوی آنتوسیانین باعث کاهش اختلال نعوظ می شود.

انار: انار مملو از آنتی اکسیدان است و موجب افزایش گردش خون می شود. مصرف این میوه کمک می کند تا بتوانید زمان بیشتری به معاشقه با همسر خود بپردازید. 

نوشیدنی برای تقویت قوای جنسی

برای اینکه تجربه لذت بخشی از رابطه جنسی را برای خود و شریک عاطفی تان رقم بزنید، نوشیدنی های زیر را میل کنید و شاهد اثر فوق العاده آن ها باشید.

آب: یک راه حل ساده این است که به میزان کافی آب بنوشید تا بدن شما هیدراته بماند. خوردن آب کمک می کند که میل جنسی بیشتر شود، کیفیت ارگاسم  بهبود یابد، روانکاوی بهتری صورت بگیرد و به صورت کلی منجر به افزایش انرژی شما می شود.

شیر: نوشیدنی دیگری که باعث می شود بتوانید زمان بیشتری را با همسر خود در رختخواب بگذرانید شیر است. یک توصیه قدیمی وجود دارد که طبق آن گفته می شود افراد در شب عروسی خود شیر بنوشند. درواقع بدن برای تولید هورمون های جنسی به چربی نیاز دارد. شیر حاوی چربی های ضروری است و از این رو منجر به افزایش نشاط و قدرت شما می شود. برای اینکه از این نوشیدنی نتیجه بهتری بگیرید، کمی زعفران یا زنجبیل تازه رنده شده به آن اضافه کنید.

قهوه: قهوه باعث افزایش کیفیت جریان خون در بدن می شود و به همین خاطر میل کردن آن می تواند به برقراری یک رابطه خوب کمک کند.

مواد خوراکی مفید برای استقامت در رابطه جنسی

یک رژیم غذایی سالم می تواند راندمان شما را به طور چشمگیری در معاشقه افزایش دهد. به همین خاطر توصیه می شود برای اینکه زندگی زناشویی خوبی داشته باشید مواد خوراکی که در ادامه معرفی می کنیم را میل نمایید.

آلوئه ورا: از فواید آلوئه ورا می توانیم به افزایش تولید تستوسترون و رغبت شما برای برقراری رابطه اشاره کنیم.

صدف: تستوسترون هورمونی است که وظیفه تنظیم تمایلات و عملکرد جنسی مردان را برعهده دارد. از آنجایی که صدف حاوی روی است به تولید تستوسترون کمک زیادی می کند.

شکلات تلخ: شکلات تلخ دارای آنتی اکسیدانی به نام فلاونوئید است و از این طریق باعث بهبود جریان خون می شود. از این رو مصرف شکلات تلخ برای درمان مشکلات نعوظ بسیار مفید است.

آجیل و دانه ها: مغزها و دانه هایی همچون بادام، تخم کدو تنبل و گردو مملو از روی، منیزیم و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند و به همین خاطر به سلامت جنسی افراد کمک می کنند.

سبزیجات: سبزی های غنی از نیترات مانند کاهو و اسفناج بسیار مفید هستند.

پروتئین: غذاهای حاوی پروتئین مانند گوشت دارای ال آرژنین هستند و به همین خاطر مشکلات مربوط به نعوظ را درمان می کنند.

ماهی چرب: ماهی های چرب مانند سالمون مملو از امگا ۳ هستند و به همین خاطر کیفیت سلامت جنسی را افزایش می دهند.

غلات: هر چقدر کلسترول بدن کمتر باشد نعوظ پایدارتر خواهد بود. غلات کاملی همچون بلغور جو دوسر میزان کلسترول را کاهش می دهند.

سیر: سیر باعث می شود که افراد از لحاظ جنسی برانگیخته شوند.

چغندر: اگر علاقه ای به خوردن چغندر ندارید، می توانید آب آن را میل کنید تا از خواص فوق العاده آن برای رابطه جنسی بهره مند شوید.

میوه خشک: از آنجایی که میوه های خشک حاوی پتاسیم هستند می توانند به معاشقه طولانی کمک زیادی کنند.

کلام پایانی

برای اینکه رابطه جنسی با کیفیتی داشته باشید علاوه بر رژیم غذایی، بهتر است سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. برای مثال باید استرس خود را مدیریت کنید، ورزش های مخصوص انجام دهید و از همه مهم تر انتظارات غیر واقعی از رابطه خود با همسرتان نداشته باشید. اگر با تغییر شیوه زندگی، بهبودی در وضعیت زندگی تان حاصل نشد، پیشنهاد می کنیم که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا بتوانید زندگی شادتری داشته باشید. به نظر شما چی بخوریم رابطه طولانی داشته باشیم؟ منتظر کامنت های شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا