پزشکی و سلامت

ایا پیاده روی برای خار پاشنه مضر است؟

خار پاشنه پا به دلیل رسوب کلسیم در افراد بروز پیدا می کند. علت این بیماری می تواند عواملی همچون اضافه وزن، دیابت، کف پای صاف، افزایش سن و ایستادن بیش از اندازه روی پا باشد. یک سوالی که با ابتلا به این بیماری برای افراد ایجاد می شود این است که ایا پیاده روی برای خار پاشنه مضر است؟ برای پاسخ این سوال همراه ما باشید.

پیاده روی و خار پاشنه

به صورت کلی پیاده روی می تواند برای خار پاشنه مفید باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان پیاده روی حتما از کفش های مخصوص برای خار پاشنه استفاده کنید و به صورت اصولی قدم بردارید. همچنین لازم است که در سطوح مناسب پیاده روی را انجام دهید. اما این را نیز باید بدانید که در بعضی موارد پیاده روی می تواند برای این بیماری مضر باشد و باعث شدت درد در افراد شود.

در صورت ابتلا به بروز خار پاشنه حتما به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر استفاده از روش های دارویی و درمانی، برای پیاده روی کردن با پزشک خود مشورت کنید و از خود درمانی بپرهیزید؛ چراکه انجام روش های درمانی به صورت خودسرانه می تواند منجر به آسیب بیشتر شما شود. آیا تا کنون دچار این بیماری شده اید؟ از تجربیات خودتان برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا